Sistem de ticketing

Cuprins

Introducere

Sistemul de ticketing deservește o legătură între utilizatorii finali şi echipa de specialişti cu rol de a oferi suport şi îndrumare în implementarea aplicaţiilor dorite.

Scenarii de utilizare

Aplicația de ticketing oferă suport pentru mai multe scenarii de utilizare:

  • Solicitare mașină virtuală
  • Solicitare webhosting
  • Raportare probleme servicii găzduite
  • Raportare probleme generale
  • Suport de consultanță pentru beneficiari

Beneficiari

Acest serviciu se adresează colectivelor de cercetare din cadrul UTCN care doresc să găzduiască diferite aplicații și servicii în infrastructura CloudUT.

Data instalării

08.08.2021

Modalitatea de accesare a serviciului

Serviciul este disponibil la adresa: https://sesizari.cloud.utcluj.ro, unde beneficiarii se pot autentifica folosind credențialele UTCN.

Tutorial

Instrucțiuni despre utilizarea sistemului de Ticketing CloudUT sunt disponibile în format pdf și video.